FAQ
-
1.Czy przesyłka dotrze w całości?
-
Nasza firma dokłada wszelkich starań by jak najlepiej zabezpieczyć każdy towar w transporcie. Ponadto wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu szkody który jest dostępny u kuriera. Na protokole powinna być podana dokładna ilość uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem uszkodzeń towaru i opakowań.
-
-
2.Jaki jest czas realizacji zamówienia?
-
Zwykle zajmuje to około 2-3 dni roboczych
-
-
3.Czy jest możliwa płatność za zakupiony towar u Kierowcy/Dostawcy?
-
Nie
-
-
4.Jak możemy dostać fakturę?
-
Do każdego zamówienia dajemy fakturę.
-
-
5.Zgubiłem fakturę czy mogę otrzymać duplikat?
-
W przypadku zagubienia faktury lub jej zagubienia w czasie transportu prosimy o kontakt info@kiermaszplytek.pl Prosimy o podanie: - Danych do faktury - Danych do wysyłki duplikatu Prześlemy duplikat.
-
-
6.Jakie są sposoby płatności są dostępne?
-
W naszej firmie mają Państwo możliwość: -Płatność przy odbiorze -Płatność na konto -PayU
-
-
7.Czy wysyłacie towary za granicę?
-
Tak
-
-
8.Co w przypadku gdy zamówiliśmy zbyt mało płytek?
-
Prosimy o wzięcie pod uwagę podczas zamówienia płytek ceramicznych dodatkowego zapasu ok. 15%. Pozwoli on uniknąć później problematycznej wysyłki kilku sztuk. Ze względu na rodzaj materiału jego wysyłka odbywa się na paletach.
-
Dystrybucja
Klient dokonujący u nas zakupu ma możliwość odbioru osobistego bądź organizacji transportu pod wskazany adres, na terenie całego kraju i Europy. Towar przesyłamy kurierem, paczką paletową.
Niepełny asortyment
Mimo największych starań widoczna na naszej stronie oferta stanowi co najwyżej 5% wszystkich dostępnych w naszych składach towarów.