1. Czy przesyłka dotrze w całości?

Nasza firma dokłada wszelkich starań by jak najlepiej zabezpieczyć każdy towar w transporcie. Ponadto wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu szkody który jest dostępny u kuriera. Na protokole powinna być podana dokładna ilość uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem uszkodzeń towaru i opakowań.

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zwykle zajmuje to około 2-3 dni roboczych

3. Czy jest możliwa płatność za zakupiony towar u Kierowcy/Dostawcy?

Nie

4.Czy do każdego zamówienia dajemy fakturę.

Tak

5. Zgubiłem fakturę czy mogę otrzymać duplikat?

W przypadku zagubienia faktury lub jej zagubienia w czasie transportu prosimy o kontakt info@kiermaszplytek.pl Prosimy o podanie: - Danych do faktury - Danych do wysyłki duplikatu Prześlemy duplikat.

6. Jakie są sposoby płatności są dostępne?

W naszej firmie mają Państwo możliwość:

-Płatność przy odbiorze

-Płatność na konto

-PayU

7. Czy wysyłacie towary za granicę?

Tak

8. Co w przypadku gdy zamówiliśmy zbyt mało płytek?

Prosimy o wzięcie pod uwagę podczas zamówienia płytek ceramicznych dodatkowego zapasu ok. 15%. Pozwoli on uniknąć później problematycznej wysyłki kilku sztuk. Ze względu na rodzaj materiału jego wysyłka odbywa się na paletach.

Dystrybucja

Klient dokonujący u nas zakupu ma możliwość odbioru osobistego bądź organizacji transportu pod wskazany adres, na terenie całego kraju i Europy. Towar przesyłamy kurierem, paczką paletową.

Niepełny asortyment

Mimo największych starań widoczna na naszej stronie oferta stanowi co najwyżej 5% wszystkich dostępnych w naszych składach towarów.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania.

Ta strona używa cookies.

Korzystasz ze strony zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki lub urządzenia do przeglądania stron internetowych - treści dostępnej w internecie. Jeśli Twoje ustawienia zezwalają na zapisywanie cookie takowe są zapisywane.